Anavatanım Türkiye'de kaçağım kardeşlerim

10 Mayıs 2016 Salı |



Güntekin Şakir

Çok istiyordum ve başardım...
Türkiye'ye geldim..
Çok şükür Rabbime hayalim gerçek oldu..
Geliş sebebim ailemden hiç kimsem kalmamasıydı Bulgaristan'da.
Herşey çok güzeldi ve mutluydum. Mutluluktan kalbim küt küt atıyordu.
Ezan sesi ve cok sevdiğim bayram sevincime sevinç katıyordu..
Nerden bileyim ki, kötü günler yeni yeni başlıyor ve daha bir hayat sınavı ile karşı karşıya kalacağımı..
Bulgaristan’daki soydaşlar Türkiye'ye girişinden 3 ay sonra bir belge alamazlarsa kaçak konumuna düşüyor. Vermedikler, Anavatanımda kaçağım o yüzden.
Kaçaksanız sağlık hizmetlerinden yararlanamıyorsunuz, çalışamıyorsunuz ve daha neler...
Turkiyemizde bu şekilde yaşıyoruz 5 yıldır.
Ailem Türkiye'de ama bana ve benim gibilere oturum izni vermiyor devletimiz.
Çalışıyorsun parani alamıyorsun..
Hiç bir hakkın da yok. Yaşanır mı böyle soruyorum size.
Türkiye'de geleceğim olamıyor. İngiltere'ye gitmeye karar verdim, üzgünüm.
Bulgaristan'da hayat zaten yok…
Gençler yurtdışında.
İngiltere oturum izni ve çalışma izni veriyor.
Canım Türkiyemden ayrılıyorum çünkü yasadışıyım Anavatanımda.
Selam olsun tüm kardeşlerime.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kardeş yolun açık olsun. böyle türkiye sevdalısıymış gibi konuşma burdada aradığını bulmaycaksın. sen bakma burda zamaında göç edenler çalıştı didindi bir yerlere geldi ama herkesin gönlünde yine memleketi var. SEn al başını git evropaya kurtar hayatını. Türkiye bildiğin gii değil. Türkiye artık Atatürk türkiyesi değil.

Adsız dedi ki...

sem kendi adina konus o turk oldugu icin geldi turkiyeye orada yasamak istiyo turk oldugu icin ekmek her yerde var calisana acindan ölen kul yok cok yada az alah verir kismetini

Yorum Gönder

Bu makalede yer alan fikirler yazara aittir ve AJANS BG'nin editöryel politikasını yansıtmayabilir.
Мненията на редакцията и на автора/ите могат да не съвпадат.